+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Resort Lesní Lázně Bewertungen

Hotelbewertung

91%
Perfekt

von 85 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    95%
  • Sauberkeit

    94%
  • Ausstattung

    90%
  • Komfort

    89%
  • Preis-Leistungverhältnis

    86%
Bewertungen anzeigen von:
  • Familie mit älteren Kindern
Sortieren nach:
Anzeigen:

Rostislav Plass

Einzelreisender, 25.6.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Vše O.K. příště sem jedu zase.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Lebrová Miroslava

Einzelreisender, 5.6.2019

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
94 %
  • Doporučiji

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
7

Ivana Veselková

Einzelreisender, 20.5.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Personál objektu a prostředí bylo velmi příjemné. Škoda jen, že vzhledem k hezkému počasí nebyla dechová cvičení cvičena venku v přírodě.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Ivan

Älteres Paar, 22.4.2019

Praha Česká republika

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Dle našeho názoru, nebylo večer na pokoji dost teplo, na spaní ano, ale na posezení u večerního programu to moc nebylo. V koupelně chybí háčky na pověšení svršků.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Ivana Svobodová

Einzelreisender, 11.3.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
74 %
  • Využívám Hotel Legner mimo sezónu a je zde velmi dobrý relax, klid, nádherná příroda, možnost masáží i sportovního vyžití. Letos mě příjemně překvapila možnost uvařit čaj z čerstvého zázvoru. Děkuji za odpočinek

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
7
Wert/Geld
6

Šárka

Älteres Paar, 18.8.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Michal Felix

Familie mit kleinen Kindern, 9.8.2018

Praha Česká republika

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Velmi ochotný personál, chutná strava, překrásné prostředí.

  • Nabobtnalé dřevotřísky jako součást koupelnového nábytku, zřejmě po předchozím vytopení koupelny (pokoj 101). Plíseň na rohovém silikonovém těsnícím tmelu okolo vany,

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
8

Zuzana Faltusova

Einzelreisender, 25.6.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Doporucila jsem svym znamych si tam zajet na masaze a procedury ale jen jako jednodenni vylet.

  • Skvela maserka, mily personal a dobra lokalita

  • Zklamalo nas jidlo, relativne maly vyber p jidel a nektere ceny byli opravdu premrstene jako 95 CZK za tvaroh s pazitkou ci 40 CZK za dzbanek kohoutkove vody.

Persönlich
9
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
5

Zdeněk

Älteres Paar, 17.6.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Lesní apartmány jsou super,rádi se vracíme

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Manfred

Gruppe von Freunden, 20.5.2018

Studgart Německo

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Příroda , klid ,prostředí

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Gerlinde

Gruppe von Freunden, 20.5.2018

Wallenrod Německo

  • Gesamtbewertung
88 %
  • prostředí , příroda , klídek

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Jana Vernerova

Einzelreisender, 15.5.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
70 %
  • Pobytovy balicek neodpovida realite.Byla to poze jedna masaz a v ni bylo vse zahrnute.Byly jsme zklamane.

Persönlich
10
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
3
Resort Lesní Lázně hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, děkujeme za Váš názor a zpětnou vazbu. Zřejmě se jedná o nedorozumění. Balíček Shadiva of India je jedním z nejoblíbenějších pobytů našich klientů právě pro komplexnost hluboce relaxačního rituálu Shadiva, který vychází z masážních technik Dálného východu, trvá 120 minut a zahrnuje 3 na sebe navazují relaxační procedury ( tedy uvítací masáž a peeling chodidel a nohou s aktivací marma bodů, ayurvédskou masáž obličeje a hlavy a celý rituál je zakončen peelingem a masáží Abhyanga celého těla). Při pobytu jste měly možnost projít celým tímto relaxačním rituálem, který není dělen na jednotlivé masáže. Průběh relaxace tedy obsahu balíčku plně odpovídá. Pokud by jste si přála bližší vysvětlení či informace k obsahu balíčků nebo pro jakékoli dotazy, velmi rádi Vám je poskytneme a doplníme, kdykoli se na náš hotel, prosím, obracejte. Přejeme příjemný den, Tým Lesních Lázní

Pavlina Ledvinová

Einzelreisender, 9.4.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Skvělé vedení masáží, maximální spokojenost. Lesní apartmány jsou velmi příjemné. Doporučuji!

  • Trochu pokulhávají služby restaurace. Slabý výběr na jídelním lístku, obsluha (rusky mluvící) má problém s dorozuměním ohledně alergenů. Jedná se pouze o jednu servírku, ostatní vstřícní a ochotní, jídlo dobré, snídaně doplňovány.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Adriana Lančok

Einzelreisender, 13.11.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Takový klid jsem již dlouho nezažila a perfektní péči o jednoho zákazníka. Super.

  • Naprosto úžasný wellness díky paní Janě. Milý a příjemný personál. Klidné prostředí. Komfortní ubytování v apartmánu.

  • U snídaně na stolech chyběla nádoba na odpadky.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Jitka Pudilová

Einzelreisender, 2.11.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
44 %
  • Lesní apartmán Superior neodpovídá 4* standardu, nemluvě o rozpadající se dřevěné terase. V rámci nabídky pobytu s ajurvédou Shadiva of India jsme měly mít připravenu na pokoji "pitnou kúru - bylinné čaje a pramenitou vodu. Realita byla ta, že jsme měly připraveny ovocné čaje Pickwick a malou balenou vodu Mattoni. To nám přišlo opravdu jako nepovedený žert. Dále byl problém se stravováním. Hotel inzeruje, že restaurace je otevřena pro hotelové hosty, nicméně realita je jiná. První den nám řekli, že restaurace je zavřená a že o nás nevěděli, že mají problém v komunikaci mezi recepcí a restaurací. Kuchař, že uvařil pouze pro ubytovánou skupinu nějaké firmy a že nemá čas ani suroviny, aby uvařil něco jiného pro nás. Naštěstí jsme uprosily zeleninový salát. Druhý den jsme si museli dát předvařené jídlo připravené pro skupinu. Z jídelního lístku si nebylo možné vybrat. Těšily jsme se na zdravé jídlo, které hotel komunikuje na stránkách - kvalitní regionální potraviny, raw food, vegetarianská jídla atd. Realita byla tristní, připadaly jsme si, že přítomností obtěžujeme a byly jsme rády, že jsme nezůstaly o hladu. Alespoň masáže byly příjemné, mají šikovnou paní masérku.

  • Spa - sice není k dispozici sauna ani bazén, ale masáže byly příjemné, mají šikovnou paní maserku .

  • Ubytování- Lesní apartmán Superior byl velkým zklamáním Stravování- snídaně byly velmi ubohé na 4* hotel, večeře byly typu jídelna- nebylo možné si vybrat z jídelního lístku, pouze predvarene jídlo pro firemní skupinu úrovně jídelny.

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 23.9.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Helena Konrádová

Älteres Paar, 3.9.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Líbil se nám levandulový rituál, paní masérka je velice šikovná. Spokojeni jsme byli s personálem na baru.

  • Překvapilo nás, že v konečném vyúčtování nejsou jednotlivé položky rozepsány a není možnost kontroly. Prosím, proto, pokud je to možné o dodatečné zaslání rozpisu, hlavně položek 3 a 4, kde je uvedena konzumace na baru ze dne 3.9.2017. Děkujeme

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 25.6.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 30.5.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
7

Zdeněk Valena

Älteres Paar, 25.5.2017

Vysočina kraj

  • Gesamtbewertung
90 %
  • Náhodou jsme se dostali do období, kdy jsme v celém hotelu byli téměř sami. Ještě den před námi byl hotel plný a den po našem odjezdu měl být opět plný. Z tohoto důvodu jsme byli přímo hýčkáni. Jenom mě mrzí, že nás neupozornili na otevírací dobu ve hvězdárně Ondřejov. Takže jsme se tam nedostali i přesto, že to bylo v ceně.

Persönlich
9
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
10