+420 222 539 539
Mon - Fri: 8am – 8pm Sat - Sun: 9am – 4pm

Resort Lesní Lázně Reviews

Hotel ratings

91%
Perfect

by 85 reviews

How do we collect reviews?

  • Staff

    95%
  • Cleanliness

    94%
  • Equipment

    90%
  • Comfort

    89%
  • Value for money

    86%
Show reviews written by:
  • family with older children
Sort by:
Show:

Rostislav Plass

single traveler, 25.6.2019

Čeština

  • Overall rating
100 %
  • Vše O.K. příště sem jedu zase.

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
10

Lebrová Miroslava

single traveler, 5.6.2019

Středočeský kraj

  • Overall rating
94 %
  • Doporučiji

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
7

Ivana Veselková

single traveler, 20.5.2019

Čeština

  • Overall rating
92 %
  • Personál objektu a prostředí bylo velmi příjemné. Škoda jen, že vzhledem k hezkému počasí nebyla dechová cvičení cvičena venku v přírodě.

Personnel
10
Services
8
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
8

Ivan

mature couple, 22.4.2019

Praha Česká republika

  • Overall rating
92 %
  • Dle našeho názoru, nebylo večer na pokoji dost teplo, na spaní ano, ale na posezení u večerního programu to moc nebylo. V koupelně chybí háčky na pověšení svršků.

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
8
Value/money
8

Ivana Svobodová

single traveler, 11.3.2019

Čeština

  • Overall rating
74 %
  • Využívám Hotel Legner mimo sezónu a je zde velmi dobrý relax, klid, nádherná příroda, možnost masáží i sportovního vyžití. Letos mě příjemně překvapila možnost uvařit čaj z čerstvého zázvoru. Děkuji za odpočinek

Personnel
8
Services
8
Cleanliness
8
Comfort
7
Value/money
6

Šárka

mature couple, 18.8.2018

Česká republika

  • Overall rating
100 %

(without text rating)

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
10

Michal Felix

family with young children, 9.8.2018

Praha Česká republika

  • Overall rating
80 %
  • Velmi ochotný personál, chutná strava, překrásné prostředí.

  • Nabobtnalé dřevotřísky jako součást koupelnového nábytku, zřejmě po předchozím vytopení koupelny (pokoj 101). Plíseň na rohovém silikonovém těsnícím tmelu okolo vany,

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
6
Comfort
6
Value/money
8

Zuzana Faltusova

single traveler, 25.6.2018

Čeština

  • Overall rating
68 %
  • Doporucila jsem svym znamych si tam zajet na masaze a procedury ale jen jako jednodenni vylet.

  • Skvela maserka, mily personal a dobra lokalita

  • Zklamalo nas jidlo, relativne maly vyber p jidel a nektere ceny byli opravdu premrstene jako 95 CZK za tvaroh s pazitkou ci 40 CZK za dzbanek kohoutkove vody.

Personnel
9
Services
6
Cleanliness
8
Comfort
6
Value/money
5

Zdeněk

mature couple, 17.6.2018

Česká republika

  • Overall rating
96 %
  • Lesní apartmány jsou super,rádi se vracíme

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
8

Manfred

group of friends, 20.5.2018

Studgart Německo

  • Overall rating
88 %
  • Příroda , klid ,prostředí

Personnel
8
Services
8
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
8

Gerlinde

group of friends, 20.5.2018

Wallenrod Německo

  • Overall rating
88 %
  • prostředí , příroda , klídek

Personnel
8
Services
8
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
8

Jana Vernerova

single traveler, 15.5.2018

Čeština

  • Overall rating
70 %
  • Pobytovy balicek neodpovida realite.Byla to poze jedna masaz a v ni bylo vse zahrnute.Byly jsme zklamane.

Personnel
10
Services
2
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
3
Resort Lesní Lázně replied to this review.
Dobrý den, děkujeme za Váš názor a zpětnou vazbu. Zřejmě se jedná o nedorozumění. Balíček Shadiva of India je jedním z nejoblíbenějších pobytů našich klientů právě pro komplexnost hluboce relaxačního rituálu Shadiva, který vychází z masážních technik Dálného východu, trvá 120 minut a zahrnuje 3 na sebe navazují relaxační procedury ( tedy uvítací masáž a peeling chodidel a nohou s aktivací marma bodů, ayurvédskou masáž obličeje a hlavy a celý rituál je zakončen peelingem a masáží Abhyanga celého těla). Při pobytu jste měly možnost projít celým tímto relaxačním rituálem, který není dělen na jednotlivé masáže. Průběh relaxace tedy obsahu balíčku plně odpovídá. Pokud by jste si přála bližší vysvětlení či informace k obsahu balíčků nebo pro jakékoli dotazy, velmi rádi Vám je poskytneme a doplníme, kdykoli se na náš hotel, prosím, obracejte. Přejeme příjemný den, Tým Lesních Lázní

Pavlina Ledvinová

single traveler, 9.4.2018

Čeština

  • Overall rating
92 %
  • Skvělé vedení masáží, maximální spokojenost. Lesní apartmány jsou velmi příjemné. Doporučuji!

  • Trochu pokulhávají služby restaurace. Slabý výběr na jídelním lístku, obsluha (rusky mluvící) má problém s dorozuměním ohledně alergenů. Jedná se pouze o jednu servírku, ostatní vstřícní a ochotní, jídlo dobré, snídaně doplňovány.

Personnel
8
Services
8
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
10

Adriana Lančok

single traveler, 13.11.2017

Čeština

  • Overall rating
100 %
  • Takový klid jsem již dlouho nezažila a perfektní péči o jednoho zákazníka. Super.

  • Naprosto úžasný wellness díky paní Janě. Milý a příjemný personál. Klidné prostředí. Komfortní ubytování v apartmánu.

  • U snídaně na stolech chyběla nádoba na odpadky.

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
10

Jitka Pudilová

single traveler, 2.11.2017

Čeština

  • Overall rating
44 %
  • Lesní apartmán Superior neodpovídá 4* standardu, nemluvě o rozpadající se dřevěné terase. V rámci nabídky pobytu s ajurvédou Shadiva of India jsme měly mít připravenu na pokoji "pitnou kúru - bylinné čaje a pramenitou vodu. Realita byla ta, že jsme měly připraveny ovocné čaje Pickwick a malou balenou vodu Mattoni. To nám přišlo opravdu jako nepovedený žert. Dále byl problém se stravováním. Hotel inzeruje, že restaurace je otevřena pro hotelové hosty, nicméně realita je jiná. První den nám řekli, že restaurace je zavřená a že o nás nevěděli, že mají problém v komunikaci mezi recepcí a restaurací. Kuchař, že uvařil pouze pro ubytovánou skupinu nějaké firmy a že nemá čas ani suroviny, aby uvařil něco jiného pro nás. Naštěstí jsme uprosily zeleninový salát. Druhý den jsme si museli dát předvařené jídlo připravené pro skupinu. Z jídelního lístku si nebylo možné vybrat. Těšily jsme se na zdravé jídlo, které hotel komunikuje na stránkách - kvalitní regionální potraviny, raw food, vegetarianská jídla atd. Realita byla tristní, připadaly jsme si, že přítomností obtěžujeme a byly jsme rády, že jsme nezůstaly o hladu. Alespoň masáže byly příjemné, mají šikovnou paní masérku.

  • Spa - sice není k dispozici sauna ani bazén, ale masáže byly příjemné, mají šikovnou paní maserku .

  • Ubytování- Lesní apartmán Superior byl velkým zklamáním Stravování- snídaně byly velmi ubohé na 4* hotel, večeře byly typu jídelna- nebylo možné si vybrat z jídelního lístku, pouze predvarene jídlo pro firemní skupinu úrovně jídelny.

Personnel
4
Services
4
Cleanliness
6
Comfort
4
Value/money
4

Anonym

single traveler, 23.9.2017

Čeština

  • Overall rating
92 %

(without text rating)

Personnel
10
Services
8
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
8

Helena Konrádová

mature couple, 3.9.2017

Česká republika

  • Overall rating
72 %
  • Líbil se nám levandulový rituál, paní masérka je velice šikovná. Spokojeni jsme byli s personálem na baru.

  • Překvapilo nás, že v konečném vyúčtování nejsou jednotlivé položky rozepsány a není možnost kontroly. Prosím, proto, pokud je to možné o dodatečné zaslání rozpisu, hlavně položek 3 a 4, kde je uvedena konzumace na baru ze dne 3.9.2017. Děkujeme

Personnel
8
Services
8
Cleanliness
8
Comfort
6
Value/money
6

Anonym

single traveler, 25.6.2017

Čeština

  • Overall rating
96 %

(without text rating)

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
8

Anonym

single traveler, 30.5.2017

Čeština

  • Overall rating
72 %

(without text rating)

Personnel
8
Services
7
Cleanliness
7
Comfort
7
Value/money
7

Zdeněk Valena

mature couple, 25.5.2017

Vysočina kraj

  • Overall rating
90 %
  • Náhodou jsme se dostali do období, kdy jsme v celém hotelu byli téměř sami. Ještě den před námi byl hotel plný a den po našem odjezdu měl být opět plný. Z tohoto důvodu jsme byli přímo hýčkáni. Jenom mě mrzí, že nás neupozornili na otevírací dobu ve hvězdárně Ondřejov. Takže jsme se tam nedostali i přesto, že to bylo v ceně.

Personnel
9
Services
8
Cleanliness
8
Comfort
10
Value/money
10