+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Resort Lesní Lázně Recenze

Hodnocení hotelu

91%
Perfektní

dle 85 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    95%
  • Čistota

    94%
  • Vybavení

    90%
  • Pohodlí

    89%
  • Poměr cena/kvalita

    86%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • rodina se staršími dětmi
Seřadit od:
Zobrazit:

Rostislav Plass

jednotlivec, 25.6.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Vše O.K. příště sem jedu zase.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Lebrová Miroslava

jednotlivec, 5.6.2019

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
94 %
  • Doporučiji

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
7

Ivana Veselková

jednotlivec, 20.5.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Personál objektu a prostředí bylo velmi příjemné. Škoda jen, že vzhledem k hezkému počasí nebyla dechová cvičení cvičena venku v přírodě.

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Ivan

dospělý pár, 22.4.2019

Praha Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Dle našeho názoru, nebylo večer na pokoji dost teplo, na spaní ano, ale na posezení u večerního programu to moc nebylo. V koupelně chybí háčky na pověšení svršků.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Ivana Svobodová

jednotlivec, 11.3.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
74 %
  • Využívám Hotel Legner mimo sezónu a je zde velmi dobrý relax, klid, nádherná příroda, možnost masáží i sportovního vyžití. Letos mě příjemně překvapila možnost uvařit čaj z čerstvého zázvoru. Děkuji za odpočinek

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
7
Cena/kvalita
6

Šárka

dospělý pár, 18.8.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Michal Felix

rodina s malými dětmi, 9.8.2018

Praha Česká republika

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Velmi ochotný personál, chutná strava, překrásné prostředí.

  • Nabobtnalé dřevotřísky jako součást koupelnového nábytku, zřejmě po předchozím vytopení koupelny (pokoj 101). Plíseň na rohovém silikonovém těsnícím tmelu okolo vany,

Personál
10
Služby
10
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8

Zuzana Faltusova

jednotlivec, 25.6.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Doporucila jsem svym znamych si tam zajet na masaze a procedury ale jen jako jednodenni vylet.

  • Skvela maserka, mily personal a dobra lokalita

  • Zklamalo nas jidlo, relativne maly vyber p jidel a nektere ceny byli opravdu premrstene jako 95 CZK za tvaroh s pazitkou ci 40 CZK za dzbanek kohoutkove vody.

Personál
9
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
5

Zdeněk

dospělý pár, 17.6.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Lesní apartmány jsou super,rádi se vracíme

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Manfred

skupina přátel, 20.5.2018

Studgart Německo

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Příroda , klid ,prostředí

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Gerlinde

skupina přátel, 20.5.2018

Wallenrod Německo

  • Celkové hodnocení
88 %
  • prostředí , příroda , klídek

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Jana Vernerova

jednotlivec, 15.5.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
70 %
  • Pobytovy balicek neodpovida realite.Byla to poze jedna masaz a v ni bylo vse zahrnute.Byly jsme zklamane.

Personál
10
Služby
2
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
3
Resort Lesní Lázně odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, děkujeme za Váš názor a zpětnou vazbu. Zřejmě se jedná o nedorozumění. Balíček Shadiva of India je jedním z nejoblíbenějších pobytů našich klientů právě pro komplexnost hluboce relaxačního rituálu Shadiva, který vychází z masážních technik Dálného východu, trvá 120 minut a zahrnuje 3 na sebe navazují relaxační procedury ( tedy uvítací masáž a peeling chodidel a nohou s aktivací marma bodů, ayurvédskou masáž obličeje a hlavy a celý rituál je zakončen peelingem a masáží Abhyanga celého těla). Při pobytu jste měly možnost projít celým tímto relaxačním rituálem, který není dělen na jednotlivé masáže. Průběh relaxace tedy obsahu balíčku plně odpovídá. Pokud by jste si přála bližší vysvětlení či informace k obsahu balíčků nebo pro jakékoli dotazy, velmi rádi Vám je poskytneme a doplníme, kdykoli se na náš hotel, prosím, obracejte. Přejeme příjemný den, Tým Lesních Lázní

Pavlina Ledvinová

jednotlivec, 9.4.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Skvělé vedení masáží, maximální spokojenost. Lesní apartmány jsou velmi příjemné. Doporučuji!

  • Trochu pokulhávají služby restaurace. Slabý výběr na jídelním lístku, obsluha (rusky mluvící) má problém s dorozuměním ohledně alergenů. Jedná se pouze o jednu servírku, ostatní vstřícní a ochotní, jídlo dobré, snídaně doplňovány.

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Adriana Lančok

jednotlivec, 13.11.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Takový klid jsem již dlouho nezažila a perfektní péči o jednoho zákazníka. Super.

  • Naprosto úžasný wellness díky paní Janě. Milý a příjemný personál. Klidné prostředí. Komfortní ubytování v apartmánu.

  • U snídaně na stolech chyběla nádoba na odpadky.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Jitka Pudilová

jednotlivec, 2.11.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
44 %
  • Lesní apartmán Superior neodpovídá 4* standardu, nemluvě o rozpadající se dřevěné terase. V rámci nabídky pobytu s ajurvédou Shadiva of India jsme měly mít připravenu na pokoji "pitnou kúru - bylinné čaje a pramenitou vodu. Realita byla ta, že jsme měly připraveny ovocné čaje Pickwick a malou balenou vodu Mattoni. To nám přišlo opravdu jako nepovedený žert. Dále byl problém se stravováním. Hotel inzeruje, že restaurace je otevřena pro hotelové hosty, nicméně realita je jiná. První den nám řekli, že restaurace je zavřená a že o nás nevěděli, že mají problém v komunikaci mezi recepcí a restaurací. Kuchař, že uvařil pouze pro ubytovánou skupinu nějaké firmy a že nemá čas ani suroviny, aby uvařil něco jiného pro nás. Naštěstí jsme uprosily zeleninový salát. Druhý den jsme si museli dát předvařené jídlo připravené pro skupinu. Z jídelního lístku si nebylo možné vybrat. Těšily jsme se na zdravé jídlo, které hotel komunikuje na stránkách - kvalitní regionální potraviny, raw food, vegetarianská jídla atd. Realita byla tristní, připadaly jsme si, že přítomností obtěžujeme a byly jsme rády, že jsme nezůstaly o hladu. Alespoň masáže byly příjemné, mají šikovnou paní masérku.

  • Spa - sice není k dispozici sauna ani bazén, ale masáže byly příjemné, mají šikovnou paní maserku .

  • Ubytování- Lesní apartmán Superior byl velkým zklamáním Stravování- snídaně byly velmi ubohé na 4* hotel, večeře byly typu jídelna- nebylo možné si vybrat z jídelního lístku, pouze predvarene jídlo pro firemní skupinu úrovně jídelny.

Personál
4
Služby
4
Čistota
6
Pohodlí
4
Cena/kvalita
4

Anonym

jednotlivec, 23.9.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Helena Konrádová

dospělý pár, 3.9.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Líbil se nám levandulový rituál, paní masérka je velice šikovná. Spokojeni jsme byli s personálem na baru.

  • Překvapilo nás, že v konečném vyúčtování nejsou jednotlivé položky rozepsány a není možnost kontroly. Prosím, proto, pokud je to možné o dodatečné zaslání rozpisu, hlavně položek 3 a 4, kde je uvedena konzumace na baru ze dne 3.9.2017. Děkujeme

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 25.6.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 30.5.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
7
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

Zdeněk Valena

dospělý pár, 25.5.2017

Vysočina kraj

  • Celkové hodnocení
90 %
  • Náhodou jsme se dostali do období, kdy jsme v celém hotelu byli téměř sami. Ještě den před námi byl hotel plný a den po našem odjezdu měl být opět plný. Z tohoto důvodu jsme byli přímo hýčkáni. Jenom mě mrzí, že nás neupozornili na otevírací dobu ve hvězdárně Ondřejov. Takže jsme se tam nedostali i přesto, že to bylo v ceně.

Personál
9
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10