+420 222 539 539
Пн - Пт: 8am – 8pm Сб - Вс: 9am – 4pm

Resort Lesní Lázně Отзывы

рейтинг отеля

91%
идеальный

85 отзыва

How do we collect reviews?

  • Персонал

    95%
  • Чистота

    94%
  • Оборудование

    90%
  • Комфорт

    89%
  • Соотношение цена / качество

    86%
Показать отзывы от:
  • Семья со взрослыми детьми
Сортировать по:
Показать:

Rostislav Plass

одинокий путешественник, 25.6.2019

Čeština

  • Общий рейтинг
100 %
  • Vše O.K. příště sem jedu zase.

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
10

Lebrová Miroslava

одинокий путешественник, 5.6.2019

Středočeský kraj

  • Общий рейтинг
94 %
  • Doporučiji

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
7

Ivana Veselková

одинокий путешественник, 20.5.2019

Čeština

  • Общий рейтинг
92 %
  • Personál objektu a prostředí bylo velmi příjemné. Škoda jen, že vzhledem k hezkému počasí nebyla dechová cvičení cvičena venku v přírodě.

Персонал
10
Services
8
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
8

Ivan

Пожилые пары, 22.4.2019

Praha Česká republika

  • Общий рейтинг
92 %
  • Dle našeho názoru, nebylo večer na pokoji dost teplo, na spaní ano, ale na posezení u večerního programu to moc nebylo. V koupelně chybí háčky na pověšení svršků.

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
8
Value/money
8

Ivana Svobodová

одинокий путешественник, 11.3.2019

Čeština

  • Общий рейтинг
74 %
  • Využívám Hotel Legner mimo sezónu a je zde velmi dobrý relax, klid, nádherná příroda, možnost masáží i sportovního vyžití. Letos mě příjemně překvapila možnost uvařit čaj z čerstvého zázvoru. Děkuji za odpočinek

Персонал
8
Services
8
Чистота
8
Комфорт
7
Value/money
6

Šárka

Пожилые пары, 18.8.2018

Česká republika

  • Общий рейтинг
100 %

(without text rating)

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
10

Michal Felix

Семья с маленькими детьми, 9.8.2018

Praha Česká republika

  • Общий рейтинг
80 %
  • Velmi ochotný personál, chutná strava, překrásné prostředí.

  • Nabobtnalé dřevotřísky jako součást koupelnového nábytku, zřejmě po předchozím vytopení koupelny (pokoj 101). Plíseň na rohovém silikonovém těsnícím tmelu okolo vany,

Персонал
10
Services
10
Чистота
6
Комфорт
6
Value/money
8

Zuzana Faltusova

одинокий путешественник, 25.6.2018

Čeština

  • Общий рейтинг
68 %
  • Doporucila jsem svym znamych si tam zajet na masaze a procedury ale jen jako jednodenni vylet.

  • Skvela maserka, mily personal a dobra lokalita

  • Zklamalo nas jidlo, relativne maly vyber p jidel a nektere ceny byli opravdu premrstene jako 95 CZK za tvaroh s pazitkou ci 40 CZK za dzbanek kohoutkove vody.

Персонал
9
Services
6
Чистота
8
Комфорт
6
Value/money
5

Zdeněk

Пожилые пары, 17.6.2018

Česká republika

  • Общий рейтинг
96 %
  • Lesní apartmány jsou super,rádi se vracíme

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
8

Manfred

Группы друзей, 20.5.2018

Studgart Německo

  • Общий рейтинг
88 %
  • Příroda , klid ,prostředí

Персонал
8
Services
8
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
8

Gerlinde

Группы друзей, 20.5.2018

Wallenrod Německo

  • Общий рейтинг
88 %
  • prostředí , příroda , klídek

Персонал
8
Services
8
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
8

Jana Vernerova

одинокий путешественник, 15.5.2018

Čeština

  • Общий рейтинг
70 %
  • Pobytovy balicek neodpovida realite.Byla to poze jedna masaz a v ni bylo vse zahrnute.Byly jsme zklamane.

Персонал
10
Services
2
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
3
Resort Lesní Lázně ответил на этот отзыв.
Dobrý den, děkujeme za Váš názor a zpětnou vazbu. Zřejmě se jedná o nedorozumění. Balíček Shadiva of India je jedním z nejoblíbenějších pobytů našich klientů právě pro komplexnost hluboce relaxačního rituálu Shadiva, který vychází z masážních technik Dálného východu, trvá 120 minut a zahrnuje 3 na sebe navazují relaxační procedury ( tedy uvítací masáž a peeling chodidel a nohou s aktivací marma bodů, ayurvédskou masáž obličeje a hlavy a celý rituál je zakončen peelingem a masáží Abhyanga celého těla). Při pobytu jste měly možnost projít celým tímto relaxačním rituálem, který není dělen na jednotlivé masáže. Průběh relaxace tedy obsahu balíčku plně odpovídá. Pokud by jste si přála bližší vysvětlení či informace k obsahu balíčků nebo pro jakékoli dotazy, velmi rádi Vám je poskytneme a doplníme, kdykoli se na náš hotel, prosím, obracejte. Přejeme příjemný den, Tým Lesních Lázní

Pavlina Ledvinová

одинокий путешественник, 9.4.2018

Čeština

  • Общий рейтинг
92 %
  • Skvělé vedení masáží, maximální spokojenost. Lesní apartmány jsou velmi příjemné. Doporučuji!

  • Trochu pokulhávají služby restaurace. Slabý výběr na jídelním lístku, obsluha (rusky mluvící) má problém s dorozuměním ohledně alergenů. Jedná se pouze o jednu servírku, ostatní vstřícní a ochotní, jídlo dobré, snídaně doplňovány.

Персонал
8
Services
8
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
10

Adriana Lančok

одинокий путешественник, 13.11.2017

Čeština

  • Общий рейтинг
100 %
  • Takový klid jsem již dlouho nezažila a perfektní péči o jednoho zákazníka. Super.

  • Naprosto úžasný wellness díky paní Janě. Milý a příjemný personál. Klidné prostředí. Komfortní ubytování v apartmánu.

  • U snídaně na stolech chyběla nádoba na odpadky.

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
10

Jitka Pudilová

одинокий путешественник, 2.11.2017

Čeština

  • Общий рейтинг
44 %
  • Lesní apartmán Superior neodpovídá 4* standardu, nemluvě o rozpadající se dřevěné terase. V rámci nabídky pobytu s ajurvédou Shadiva of India jsme měly mít připravenu na pokoji "pitnou kúru - bylinné čaje a pramenitou vodu. Realita byla ta, že jsme měly připraveny ovocné čaje Pickwick a malou balenou vodu Mattoni. To nám přišlo opravdu jako nepovedený žert. Dále byl problém se stravováním. Hotel inzeruje, že restaurace je otevřena pro hotelové hosty, nicméně realita je jiná. První den nám řekli, že restaurace je zavřená a že o nás nevěděli, že mají problém v komunikaci mezi recepcí a restaurací. Kuchař, že uvařil pouze pro ubytovánou skupinu nějaké firmy a že nemá čas ani suroviny, aby uvařil něco jiného pro nás. Naštěstí jsme uprosily zeleninový salát. Druhý den jsme si museli dát předvařené jídlo připravené pro skupinu. Z jídelního lístku si nebylo možné vybrat. Těšily jsme se na zdravé jídlo, které hotel komunikuje na stránkách - kvalitní regionální potraviny, raw food, vegetarianská jídla atd. Realita byla tristní, připadaly jsme si, že přítomností obtěžujeme a byly jsme rády, že jsme nezůstaly o hladu. Alespoň masáže byly příjemné, mají šikovnou paní masérku.

  • Spa - sice není k dispozici sauna ani bazén, ale masáže byly příjemné, mají šikovnou paní maserku .

  • Ubytování- Lesní apartmán Superior byl velkým zklamáním Stravování- snídaně byly velmi ubohé na 4* hotel, večeře byly typu jídelna- nebylo možné si vybrat z jídelního lístku, pouze predvarene jídlo pro firemní skupinu úrovně jídelny.

Персонал
4
Services
4
Чистота
6
Комфорт
4
Value/money
4

Anonym

одинокий путешественник, 23.9.2017

Čeština

  • Общий рейтинг
92 %

(without text rating)

Персонал
10
Services
8
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
8

Helena Konrádová

Пожилые пары, 3.9.2017

Česká republika

  • Общий рейтинг
72 %
  • Líbil se nám levandulový rituál, paní masérka je velice šikovná. Spokojeni jsme byli s personálem na baru.

  • Překvapilo nás, že v konečném vyúčtování nejsou jednotlivé položky rozepsány a není možnost kontroly. Prosím, proto, pokud je to možné o dodatečné zaslání rozpisu, hlavně položek 3 a 4, kde je uvedena konzumace na baru ze dne 3.9.2017. Děkujeme

Персонал
8
Services
8
Чистота
8
Комфорт
6
Value/money
6

Anonym

одинокий путешественник, 25.6.2017

Čeština

  • Общий рейтинг
96 %

(without text rating)

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
8

Anonym

одинокий путешественник, 30.5.2017

Čeština

  • Общий рейтинг
72 %

(without text rating)

Персонал
8
Services
7
Чистота
7
Комфорт
7
Value/money
7

Zdeněk Valena

Пожилые пары, 25.5.2017

Vysočina kraj

  • Общий рейтинг
90 %
  • Náhodou jsme se dostali do období, kdy jsme v celém hotelu byli téměř sami. Ještě den před námi byl hotel plný a den po našem odjezdu měl být opět plný. Z tohoto důvodu jsme byli přímo hýčkáni. Jenom mě mrzí, že nás neupozornili na otevírací dobu ve hvězdárně Ondřejov. Takže jsme se tam nedostali i přesto, že to bylo v ceně.

Персонал
9
Services
8
Чистота
8
Комфорт
10
Value/money
10