+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Resort Lesní Lázně Bewertungen

Hotelbewertung

91%
Perfekt

von 85 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    95%
  • Sauberkeit

    94%
  • Ausstattung

    90%
  • Komfort

    89%
  • Preis-Leistungverhältnis

    86%
Bewertungen anzeigen von:
  • Familie mit älteren Kindern
Sortieren nach:
Anzeigen:

Jitka Pudilová

Einzelreisender, 2.11.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
44 %
  • Lesní apartmán Superior neodpovídá 4* standardu, nemluvě o rozpadající se dřevěné terase. V rámci nabídky pobytu s ajurvédou Shadiva of India jsme měly mít připravenu na pokoji "pitnou kúru - bylinné čaje a pramenitou vodu. Realita byla ta, že jsme měly připraveny ovocné čaje Pickwick a malou balenou vodu Mattoni. To nám přišlo opravdu jako nepovedený žert. Dále byl problém se stravováním. Hotel inzeruje, že restaurace je otevřena pro hotelové hosty, nicméně realita je jiná. První den nám řekli, že restaurace je zavřená a že o nás nevěděli, že mají problém v komunikaci mezi recepcí a restaurací. Kuchař, že uvařil pouze pro ubytovánou skupinu nějaké firmy a že nemá čas ani suroviny, aby uvařil něco jiného pro nás. Naštěstí jsme uprosily zeleninový salát. Druhý den jsme si museli dát předvařené jídlo připravené pro skupinu. Z jídelního lístku si nebylo možné vybrat. Těšily jsme se na zdravé jídlo, které hotel komunikuje na stránkách - kvalitní regionální potraviny, raw food, vegetarianská jídla atd. Realita byla tristní, připadaly jsme si, že přítomností obtěžujeme a byly jsme rády, že jsme nezůstaly o hladu. Alespoň masáže byly příjemné, mají šikovnou paní masérku.

  • Spa - sice není k dispozici sauna ani bazén, ale masáže byly příjemné, mají šikovnou paní maserku .

  • Ubytování- Lesní apartmán Superior byl velkým zklamáním Stravování- snídaně byly velmi ubohé na 4* hotel, večeře byly typu jídelna- nebylo možné si vybrat z jídelního lístku, pouze predvarene jídlo pro firemní skupinu úrovně jídelny.

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
4

JM

Älteres Paar, 27.2.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Moderní pokoje. Bohužel ale značeny jako apartmány. Navíc zatím staveniště.

  • Moderní pokoje. Bohužel ale značeny jako apartmány. Navíc zatím staveniště.

Persönlich
9
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
3
Komfort
1
Wert/Geld
10

Blanka Pöslová

Einzelreisender, 27.9.2009

Čeština

  • Gesamtbewertung
58 %
  • Ubytování v lesním apartmánu bylo velmi dobré. Naprosto nespokojena jsem byla s restaurací - servírované snídaně místo bufetu, malý výběr jídel, neúměrně vysoké ceny jídel, neochota cokoliv pozměnit,dlouhé čekání na jídlo. Příště se kvůli restauraci ubytujeme jinde.

  • Ubytování v lesním apartmánu bylo velmi dobré. Naprosto nespokojena jsem byla s restaurací - servírované snídaně místo bufetu, malý výběr jídel, neúměrně vysoké ceny jídel, neochota cokoliv pozměnit,dlouhé čekání na jídlo. Příště se kvůli restauraci ubytujeme jinde.

Persönlich
5
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
2

Anonym

Einzelreisender, 20.9.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Ubytování super. Paní na recepci ochotná a příjemná. Vše OK

  • Obsluha restaurace- nestíhala, neochotná.

Persönlich
8
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Lenka Malá

Älteres Paar, 21.7.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Za menší nedostatky hotelu považujeme např.dvě jednotlivé matrace na manželské posteli,které se neustále rozjížděly a okno k příjezdové cestě,kde nás bohužel rušily příjezdy a odjezdy hostů-autobusy přímo pod oknem brzy ráno. Jinak ale naprostá spokojenost: hlavně výborná kuchyně a profesionální příjemné vystupování paní fyzioterapeutky! Děkujeme.

  • Veškeré procedury a vynikající jídlo.

  • Vybavení pokoje-postel a výhled z pokoje.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
5
Wert/Geld
5

Jiřina Voňková

Einzelreisender, 15.7.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Celkově spokojena, Spa na výbornou.

  • Prostředí, klid, udržovaná zeleň, výborná kuchyně, ochotný personál.

  • Lesní apartmán Nadstandard/Komfort neodpovídá vybavením označení. Komfort patrně spočívá v tom, že jde o "první" řadu.

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
6
Wert/Geld
7

Zuzana Faltusova

Einzelreisender, 25.6.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Doporucila jsem svym znamych si tam zajet na masaze a procedury ale jen jako jednodenni vylet.

  • Skvela maserka, mily personal a dobra lokalita

  • Zklamalo nas jidlo, relativne maly vyber p jidel a nektere ceny byli opravdu premrstene jako 95 CZK za tvaroh s pazitkou ci 40 CZK za dzbanek kohoutkove vody.

Persönlich
9
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
5

Jana Vernerova

Einzelreisender, 15.5.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
70 %
  • Pobytovy balicek neodpovida realite.Byla to poze jedna masaz a v ni bylo vse zahrnute.Byly jsme zklamane.

Persönlich
10
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
3
Resort Lesní Lázně hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, děkujeme za Váš názor a zpětnou vazbu. Zřejmě se jedná o nedorozumění. Balíček Shadiva of India je jedním z nejoblíbenějších pobytů našich klientů právě pro komplexnost hluboce relaxačního rituálu Shadiva, který vychází z masážních technik Dálného východu, trvá 120 minut a zahrnuje 3 na sebe navazují relaxační procedury ( tedy uvítací masáž a peeling chodidel a nohou s aktivací marma bodů, ayurvédskou masáž obličeje a hlavy a celý rituál je zakončen peelingem a masáží Abhyanga celého těla). Při pobytu jste měly možnost projít celým tímto relaxačním rituálem, který není dělen na jednotlivé masáže. Průběh relaxace tedy obsahu balíčku plně odpovídá. Pokud by jste si přála bližší vysvětlení či informace k obsahu balíčků nebo pro jakékoli dotazy, velmi rádi Vám je poskytneme a doplníme, kdykoli se na náš hotel, prosím, obracejte. Přejeme příjemný den, Tým Lesních Lázní

Helena Konrádová

Älteres Paar, 3.9.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Líbil se nám levandulový rituál, paní masérka je velice šikovná. Spokojeni jsme byli s personálem na baru.

  • Překvapilo nás, že v konečném vyúčtování nejsou jednotlivé položky rozepsány a není možnost kontroly. Prosím, proto, pokud je to možné o dodatečné zaslání rozpisu, hlavně položek 3 a 4, kde je uvedena konzumace na baru ze dne 3.9.2017. Děkujeme

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 30.5.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
7

Ivana Svobodová

Einzelreisender, 11.3.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
74 %
  • Využívám Hotel Legner mimo sezónu a je zde velmi dobrý relax, klid, nádherná příroda, možnost masáží i sportovního vyžití. Letos mě příjemně překvapila možnost uvařit čaj z čerstvého zázvoru. Děkuji za odpočinek

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
7
Wert/Geld
6

Anonym

Gruppe von Freunden, 29.5.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Areál je nádherném prostředí, výborné jídlo, krásné vybavení SPA. Kulturu a sport nemůžu náležitě zhodnotit. Snad jen, že za návštěvu stojí obě prohlídkové trasy v klášteře v Sázavě a komentovaná prohlídka hvězdárny v Ondřejově.

  • Krásné prostředí, výborné jídlo (snídaně i večeře)

  • V chatkách není lednice, tv signál je nestálý/trhaný, jedna procedura ve SPA neodpovídala nabídce

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6

Michal Felix

Familie mit kleinen Kindern, 9.8.2018

Praha Česká republika

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Velmi ochotný personál, chutná strava, překrásné prostředí.

  • Nabobtnalé dřevotřísky jako součást koupelnového nábytku, zřejmě po předchozím vytopení koupelny (pokoj 101). Plíseň na rohovém silikonovém těsnícím tmelu okolo vany,

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
8

Musil František

Älteres Paar, 8.6.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Krásné prostředí ,byli jsme spokojeni

Persönlich
8
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
7

Josef Šneberger

Einzelreisender, 7.4.2015

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
82 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
9
Komfort
6
Wert/Geld
6

Martina Stárková

Einzelreisender, 29.7.2023

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
6

Anonym

Junges Paar, 13.12.2021

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Alena Nekolova

Einzelreisender, 28.9.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %
  • pobyt (balíček) poměrně drahý...solná jeskyně není solná...

  • umístění hotelu v lesích,dobrá přístupnost,celková úprava okolí,velmi pěkné personál velice ochotný a slušný.. snídaně velice dobrá nabídka.

  • první den večeře nechutnala,druhý den to bylo moc dobré

Persönlich
10
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
5

Anonym

Einzelreisender, 20.9.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
6

Josef Malý

Älteres Paar, 2.10.2023

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Byl to hezký wellness

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8